Biuro Obsługi Klienta

FAQ

Zakup biletu online

Czy kupując bilet przez internet płacę taką samą cenę, jak przy zakupie w biurze?

Tak, ceny biletów zakupionych online nie różnią się od tych kupionych w tradycyjny sposób. Co więcej, podobnie jak przy stacjonarnym zakupie biletów, również przez internet mają Państwo dostęp do wszystkich zniżek i promocji.

Jak mogę zapłacić za bilet kupiony przez www?
Czy powinienem wydrukować zakupiony bilet?
Czy kupując bilet przez internet mogę skorzystać ze zniżek?

Informacje o bilecie

Jak długo ważny jest bilet?

Bilet oferty Sindbad Eurobus ważny jest 12 miesięcy od daty rozpoczęcia podroży (wyjątki od tej reguły każdorazowo wskaznae są pod właściwymi rozkładami jazdy). 

Czy mogę oddać swój bilet innej osobie?
Jakie informację znajdują się na bilecie?
Czy w bilecie występuje informacja o miejscu, które zostanie mi przydzielone?

Modyfikacje w bilecie

Kiedy mogę zmienić datę wyjazdu?

Bilet oferty Sindbad Eurobus ważny jest 12 miesięcy od daty rozpoczęcia podroży (wyjątki od tej reguły każdorazowo wskaznae są pod właściwymi rozkładami jazdy). 

Posiadam bilet dwustronny open, jak mogę ustalić datę powrotu?
Czy mogę zmienić trasę przejazdu?
Co zrobić kiedy w zakupionym bilecie są literówki?
Czy mogę dokonać zwrotu biletu?

Bagaż

Czy mogę zabrać ze sobą psa?

W autokarach zabrania się przewozu zwierząt - o ewentualnych odstępstwach od powyższej zasady decyduje każdorazowo przewoźnik. W przypadku potrzeby przewiezienia zwierząt prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: +48 32 351 20 30.

Ile sztuk bagażu mogę zabrać i jaka powinna być jego waga?
Czy mogę zabrać bagaż dodatkowy?
Czy mogę przesłać autokarem paczkę?

Osoby niepełnoletnie

Czy dzieci poniżej 12 roku życia mogą podróżować bez opieki?
Nie przewozimy osób małoletnich (poniżej 12 roku życia) podróżujących bez opieki dorosłej. Osoby poniżej 12 roku życia muszą podróżować pod pieką osoby, która ukończyła 16 lat.
Czy młodzież powyżej 12 lat może podróżować samodzielnie?
Czy dziecko potrzebuje fotelik w trakcie podróży?

Odprawa biletowo-bagażowa w dniu wyjazdu

Jakich dokumenty będę potrzebował w trakcie podróży?

Obsługa autokaru podczas odprawy biletowo - bagażowej prosi Pasażerów o okazanie dokumentów potwierdzających zgodność danych osobowych Pasażera z danymi wpisanymi w bilet. Każdy z Pasażerów powinien również posiadać dokumenty wymagane przez Służby Celne przy przekraczaniu granic. Ich wykaz dostępny jest w odpowiednich placówkach dyplomatycznych danego kraju.

Gdzie znajdę dokładną lokalizację przystanku?
O której powinienem pojawić się na przystanku?
Co mam zrobić kiedy autokar się spóźnia?

Podróż

Czy mogę skorzystać z dwóch miejsc podczas podróży?

Obsługa autokaru podczas odprawy biletowo - bagażowej prosi Pasażerów o okazanie dokumentów potwierdzających zgodność danych osobowych Pasażera z danymi wpisanymi w bilet. Każdy z Pasażerów powinien również posiadać dokumenty wymagane przez Służby Celne przy przekraczaniu granic. Ich wykaz dostępny jest w odpowiednich placówkach dyplomatycznych danego kraju.

Czy mogę zabrać ze sobą psa?
Czy w trakcie podróży będzie towarzyszył mi pilot?
Jakimi autokarami odbywa się podróż?
Czy w trakcie podróży będą przesiadki?
Czy w trakcie podróży jestem ubezpieczony?

Opinie i reklamacje

Gdzie mogę przekazać swoją opinię dotyczącą przejazdu?

Wszystkie uwagi i opinie prosimy kierować do naszej firmy:

- pisemnie na adres: Eurobus, ul. Józefa Pukowca 15, 40-816 Katowice,

- telefonicznie:  +48 32 351 20 30,

- e-mailowo:  bok@eurobus.pl.

Gdzie i w jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Co zrobić w przypadku uszkodzonego bagażu?
Zaginął mi bagaż, co mam zrobić?

POBIERZ DOKUMENTY

POBIERZ DOKUMENTY

SPRAWDŹ ZNIŻKI

SPRAWDŹ ZNIŻKI

SPRAWDŹ PROMOCJE

SPRAWDŹ PROMOCJE

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. +48 32 351 20 30
e-mail: bok@eurobus.pl

CZYNNE:
poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
sobota 9:00 - 13:00
Eurobus Sp. z o.o.
ul. Pukowca 15
40-816 Katowice
tel. +48 32 351 20 00

LAJKUJ, DODAWAJ, SUBSKRYBUJ ...