Biuro Obs艂ugi Klienta

FAQ

Zakup biletu online

Czy kupuj膮c bilet przez internet p艂ac臋 tak膮 sam膮 cen臋, jak przy zakupie w biurze?

Tak, ceny bilet贸w zakupionych online nie r贸偶ni膮 si臋 od tych kupionych w tradycyjny spos贸b. Co wi臋cej, podobnie jak przy stacjonarnym zakupie bilet贸w, r贸wnie偶 przez internet maj膮 Pa艅stwo dost臋p do wszystkich zni偶ek i promocji.

Jak mog臋 zap艂aci膰 za bilet kupiony przez www?
Czy powinienem wydrukowa膰 zakupiony bilet?
Czy kupuj膮c bilet przez internet mog臋 skorzysta膰 ze zni偶ek?

Informacje o bilecie

Jak d艂ugo wa偶ny jest bilet?

Bilet oferty Sindbad Eurobus wa偶ny聽jest 12 miesi臋cy od daty rozpocz臋cia podro偶y (wyj膮tki od tej regu艂y ka偶dorazowo wskaznae s膮 pod w艂a艣ciwymi rozk艂adami jazdy).聽

Czy mog臋 odda膰 sw贸j bilet innej osobie?
Jakie informacj臋 znajduj膮 si臋 na bilecie?
Czy w bilecie wyst臋puje informacja o miejscu, kt贸re zostanie mi przydzielone?

Modyfikacje w bilecie

Kiedy mog臋 zmieni膰 dat臋 wyjazdu?

Bilet oferty Sindbad Eurobus wa偶ny聽jest 12 miesi臋cy od daty rozpocz臋cia podro偶y (wyj膮tki od tej regu艂y ka偶dorazowo wskaznae s膮 pod w艂a艣ciwymi rozk艂adami jazdy).聽

Posiadam bilet dwustronny open, jak mog臋 ustali膰 dat臋 powrotu?
Czy mog臋 zmieni膰 tras臋 przejazdu?
Co zrobi膰 kiedy w zakupionym bilecie s膮 liter贸wki?
Czy mog臋 dokona膰 zwrotu biletu?

Baga偶

Czy mog臋 zabra膰 ze sob膮 psa?

W autokarach zabrania si臋 przewozu zwierz膮t - o ewentualnych odst臋pstwach od powy偶szej zasady decyduje ka偶dorazowo przewo藕nik. W przypadku potrzeby przewiezienia zwierz膮t prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obs艂ugi Klienta, pod numerem telefonu: +48 32聽351 20 30.

Ile sztuk baga偶u mog臋 zabra膰 i jaka powinna by膰 jego waga?
Czy mog臋 zabra膰 baga偶 dodatkowy?
Czy mog臋 przes艂a膰 autokarem paczk臋?

Osoby niepe艂noletnie

Czy dzieci poni偶ej 12 roku 偶ycia mog膮 podr贸偶owa膰 bez opieki?
Nie przewozimy os贸b ma艂oletnich (poni偶ej 12 roku 偶ycia) podr贸偶uj膮cych bez opieki doros艂ej. Osoby poni偶ej 12 roku 偶ycia musz膮 podr贸偶owa膰 pod piek膮 osoby, kt贸ra uko艅czy艂a 16 lat.
Czy m艂odzie偶 powy偶ej 12 lat mo偶e podr贸偶owa膰 samodzielnie?
Czy dziecko potrzebuje fotelik w trakcie podr贸偶y?

Odprawa biletowo-baga偶owa w dniu wyjazdu

Jakich dokumenty b臋d臋 potrzebowa艂 w trakcie podr贸偶y?

Obs艂uga autokaru podczas odprawy biletowo - baga偶owej prosi Pasa偶er贸w o okazanie dokument贸w potwierdzaj膮cych zgodno艣膰 danych osobowych Pasa偶era z danymi wpisanymi w bilet. Ka偶dy z Pasa偶er贸w powinien r贸wnie偶 posiada膰 dokumenty wymagane przez S艂u偶by Celne przy przekraczaniu granic. Ich wykaz dost臋pny jest w odpowiednich plac贸wkach dyplomatycznych danego kraju.

Gdzie znajd臋 dok艂adn膮 lokalizacj臋 przystanku?
O kt贸rej powinienem pojawi膰 si臋 na przystanku?
Co mam zrobi膰 kiedy autokar si臋 sp贸藕nia?

Podr贸偶

Czy mog臋 skorzysta膰 z dw贸ch miejsc podczas podr贸偶y?

Obs艂uga autokaru podczas odprawy biletowo - baga偶owej prosi Pasa偶er贸w o okazanie dokument贸w potwierdzaj膮cych zgodno艣膰 danych osobowych Pasa偶era z danymi wpisanymi w bilet. Ka偶dy z Pasa偶er贸w powinien r贸wnie偶 posiada膰 dokumenty wymagane przez S艂u偶by Celne przy przekraczaniu granic. Ich wykaz dost臋pny jest w odpowiednich plac贸wkach dyplomatycznych danego kraju.

Czy mog臋 zabra膰 ze sob膮 psa?
Czy w trakcie podr贸偶y b臋dzie towarzyszy艂 mi pilot?
Jakimi autokarami odbywa si臋 podr贸偶?
Czy w trakcie podr贸偶y b臋d膮 przesiadki?
Czy w trakcie podr贸偶y jestem ubezpieczony?

Opinie i reklamacje

Gdzie mog臋 przekaza膰 swoj膮 opini臋 dotycz膮c膮 przejazdu?

Wszystkie uwagi i opinie prosimy kierowa膰 do naszej firmy:

- pisemnie na adres: Eurobus, ul. J贸zefa Pukowca 15, 40-816 Katowice,

- telefonicznie:聽 +48 32 351 20 30,

- e-mailowo:聽 bok@eurobus.pl.

Gdzie i w jaki spos贸b mog臋 z艂o偶y膰 reklamacj臋?
Co zrobi膰 w przypadku uszkodzonego baga偶u?
Zagin膮艂 mi baga偶, co mam zrobi膰?

POBIERZ DOKUMENTY

POBIERZ DOKUMENTY

SPRAWD殴 ZNI呕KI

SPRAWD殴 ZNI呕KI

SPRAWD殴 PROMOCJE

SPRAWD殴 PROMOCJE

SKONTAKTUJ SI臉 Z NAMI

BIURO OBS艁UGI KLIENTA
tel. +48 32 351 20 30
e-mail: bok@eurobus.pl

CZYNNE:
poniedzia艂ek - pi膮tek 8:00 - 18:00
sobota 9:00 - 13:00
Eurobus Sp. z o.o.
ul. Pukowca 15
40-816 Katowice
tel. +48 32 351 20 00

LAJKUJ, DODAWAJ, SUBSKRYBUJ ...