Biuro Obsługi Klienta

INFORMACJA O BILECIE

Ważność biletu

Na większość oferowanych połączeń bilet ważny jest przez 12 miesięcy. Odstępstwa od tej reguły każdorazowo wyszczególnione są pod elektronicznym rozkładem jazdy danej linii.

 

Modyfikacja daty wyjazdu

Zmiany daty wyjazdu można dokonać na 1 dzień przed planowanym terminem wyjazdu w biurze podróży lub online (logując się do swojego biletu). Przewoźnik może pobrać opłatę manipulacyjną za dokonanie zmian w bilecie.

 

Bilet jako faktura

Bilet jest uznany za fakturę VAT zgodnie z § 17 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 68, poz. 360)

 

Wzór biletu:

KONTAKT

FAQ

DOKUMENTY

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. +48 32 351 20 30
e-mail: bok@eurobus.pl

CZYNNE:
poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
sobota 9:00 - 13:00
Eurobus Sp. z o.o.
ul. Pukowca 15
40-816 Katowice
tel. +48 32 351 20 00

LAJKUJ, DODAWAJ, SUBSKRYBUJ ...