fbpx
Biuro Obsługi Klienta
Opłata wg taryfy operatora

Wybierz swój język

Operacje na biletach zakupionych do 30 kwietnia 2016 roku

ico-gdziekupic.png

Poprzez naszą stronę internetową mogą Państwo wykonać kilka prostych operacji na już zakupionym przez internet bilecie.

 

Żeby zalogować się do biletu należy podać: numer transakcji oraz hasło PIN. Wszystkie te informacje znajdą Państwo w e-mailu potwierdzającym zakup bieletu.

 

Po poprawnym zalogowaniu się do biletu będą mogli Państwo:

- zobaczyć bilet oraz ustalone w nim daty i godziny wyjazdu i przyjazdu,

- ponownie wydrukować zakupiony bilet,

- dokonać zwrotu biletu (zwrot zostanie dokonany na konto bankowe, z którego zrealizowano transakcję zakupu biletu).

 

W przypadku potrzeby zadatowania biletu OPEN lub wprowadzenia modyfikacji w bilecie z określonymi datami wyjazdu i przyjazdu, prosimy skontaktować się z pracownikami naszego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 0048 32 351 20 30.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. +48 32 351 20 30
e-mail: bok@eurobus.pl

CZYNNE:
poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
sobota 9:00 - 13:00
Eurobus Sp. z o.o.
ul. Pukowca 15
40-816 Katowice
tel. +48 32 351 20 00

ZNAJDŹ NAS NA FB LUB IG