Operacje na biletach zakupionych do 30 kwietnia 2016 roku
Poprzez naszą stronę internetową mogą Państwo wykonać kilka prostych operacji na już zakupionym przez internet bilecie.
Żeby zalogować się do biletu należy podać: numer transakcji oraz hasło PIN. Wszystkie te informacje znajdą Państwo w e-mailu potwierdzającym zakup bieletu.
Po poprawnym zalogowaniu się do biletu będą mogli Państwo:
- zobaczyć bilet oraz ustalone w nim daty i godziny wyjazdu i przyjazdu,
- ponownie wydrukować zakupiony bilet,
- dokonać zwrotu biletu (zwrot zostanie dokonany na konto bankowe, z którego zrealizowano transakcję zakupu biletu).
W przypadku potrzeby zadatowania biletu OPEN lub wprowadzenia modyfikacji w bilecie z określonymi datami wyjazdu i przyjazdu, prosimy skontaktować się z pracownikami naszego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 0048 32 351 20 30.