Biuro Obsługi Klienta

OPERACJE NA BILETACH ZAKUPIONYCH PO 1 MAJA 2016 ROKU

 

Poprzez naszą stronę internetową mogą Państwo wykonać kilka prostych operacji na już zakupionym bilecie.

 

Żeby zalogować się do biletu należy podać: jego numer GID, nazwisko pasażera oraz datę zakupu biletu. Wszystkie te informacje znajdą Państwo na wydrukowanym wcześniej bilecie lub w e-mailu potwierdzającym jego zakup.

 

Po poprawnym zalogowaniu się do biletu będą mogli Państwo:

- zobaczyć bilet oraz ustalone w nim daty i godziny wyjazdu i przyjazdu,

- ponownie wydrukować zakupiony bilet (np. po wprowadzeniu zmian)

- zadatować bilet OPEN (ustalić datę wyjazdu powrotnego),

- zmienić datę wyjazdu (w przypadku biletów z już ustaloną datą wyjazdu lub powrotu),

- zmienić relację (poprzez modyfikację miasta wyjazdu i/lub powrotu)

- zwrócić bilet internetowy (zwrot zostanie dokonany na konto bankowe, z którego zrealizowano transakcję zakupu biletu).

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. +48 32 351 20 30
e-mail: bok@eurobus.pl

CZYNNE:
poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
sobota 9:00 - 13:00
Eurobus Sp. z o.o.
ul. Pukowca 15
40-816 Katowice
tel. +48 32 351 20 00

LAJKUJ, DODAWAJ, SUBSKRYBUJ ...